اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
مقام معظم رهبری: بخش اصلی جهاد اقتصادی مسئله تولید ملی است و اگر ما توانستیم تولیدات داخلی را رونق دهیم مسئله تورم و اشتغال حل خواهد شد .

توزیع پوشاک و سبد کالا توسط مرکز نیکوکاری حامیان اندیشه رشاد

مرکز نیکوکاری حامیان اندیشه رشاد به مناسبت شروع سال جدید به ۱۲۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار و ۳۰ نفر از خانواده های نیازمند پوشاک و سبدکالا اهداء نمود . این مرکز در مرحله اول به ۱۲۰ نفر از نیازمندان و زنان سرپرست خانواده پوشاک شامل کیف و کفش و لباس اهداء نمود و در مرحله بعد اقدام به اهداء سبد کالا شامل (برنج ، روغن ، رب ، ماکارونی ، چای و…) نمود. همچنین در این مرحله در حدود ۹۶۰ بسته کباب لقمه براساس تعداد نفرات خانواده ها به آنان اهداء گردید . خانم صابری مدیر مرکز نیکوکاری اعلام کردند این اقلام توسط خیرین و نیز رایزنیهای مرکز با نهادها ی دولتی وغیر دولتی در اختیار مرکز قرار گرفت. زنان سرپرست خانواده همچنین خانواده های دارای فرزند جهت دریافت این هدایا در الویت قرار داشتند. خانم صابری افزود به حول و قوه الهی ما این توفیق را داشته ایم که به اکثر مراجعین به مرکز و حتی معرفی شدگان از کمیته امداد منطقه ۱۶ کمکهایی را اهداء نماییم. هدف ما در این مرکز تکریم نیازمندان می باشد و سعی شده است این کمک ها با این هدف در اختیار مراجعین قرار گیرد به همین جهت به دلیل کهولت سن تعدادی از مراجعین سبد کالای در نظر گرفته شده در درب منازلشان به آنان اهداء گردید.

IMG_6800 DSC02826 IMG_6571

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *