اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
مقام معظم رهبری: بخش اصلی جهاد اقتصادی مسئله تولید ملی است و اگر ما توانستیم تولیدات داخلی را رونق دهیم مسئله تورم و اشتغال حل خواهد شد .

توزیع سبد کالا در مرکزنیکوکاری حامیان اندیشه رشاد

مدیرعامل مرکزنیکوکاری حامیان اندیشه رشاد از توزیع بیش از ۲۰۰ سبد کالا بین مددجویان مورد حمایت خود در این مرکز در ماه مبارک رمضان خبر داد.
خانم صابری مدیر مرکز نیکوکاری حامیان اندیشه رشاد بیان کرد : این کمک ها در راستای خدمت رسانی به خانواده های تحت پوشش در این ماه پرخیر و برکت صورت گرفته و همچنین سعی کردیم نسبت به سالهای گذشته این مساعدت ها را افزایش دهیم.
مدیر عامل مرکزنیکوکاری تصریح کرد سبدکالای توزیع شده شامل برنج ، مرغ ، کباب لقمه ، ماکارونی ، حبوبات (نخود،لپه،عدس و لوبیا قرمز)، روغن معمولی و سرخ کردنی، چای ، پنیر، خرما، رب ، قند و شکر می باشد که سعی شده است بیشتر در بین خانواده های دارای دانش آموز و ایتام توزیع شود.
خانم صابری مهم ترین برنامه های این مرکز را در ماه مبارک رمضان افطاری و اطعام به نیازمندان و توزیع افطاری صلواتی در شبهای ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد امیدواریم در ماه مبارک رمضان هیچ سفره ایی خالی از افطاری نباشد.

IMG_4357 IMG_4349 IMG_4341 IMG_4362 DSC06513   DSC06522 IMG_4380 DSC06514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *