اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
مقام معظم رهبری: بخش اصلی جهاد اقتصادی مسئله تولید ملی است و اگر ما توانستیم تولیدات داخلی را رونق دهیم مسئله تورم و اشتغال حل خواهد شد .

بازدید مدير كل كميته امداد استان تهران به همراه مسئولین کمیته امداد  استان تهران و کشور از مرکز توانمندسازی و اشتغال بانوان حامیان اندیشه رشاد

محسن ولیئی مدير كل كميته امداد استان تهران به همراه تعدادی از مسئولین کمیته امداد استان تهران و کشور از مرکز توانمندسازی و اشتغال بانوان سرپرست خانواده حامیان اندیشه رشاد بازدید کردند.

خانم صابری مدیر عامل مرکز نیکوکاری حامیان اندیشه رشاد ضمن اعلام این خبرگفت : با توجه به اهمیت اشتغال و توانمندسازی خانواده ها به ویژه بانوان سرپرست خانواده ، این مرکز اقدام به راه اندازی مرکز مهارت آموزی بانوان نموده است که در آن زنان سرپرست خانواده با گذراندن دوره های آموزشی نه تنها با نحوه تولید محصول آشنا می شوند بلکه بعد از آموزش قادرند درکارگاههای مختلفی که در این مرکز وجود دارد در محیطی امن و دریافت حقوقی مطابق با تعرفه های سازمان تامین اجتماعی مشغول به کار شوند. همچنین از دیگر مزایای کار در چنین مراکز اشتغالی ، استفاده از خدمات بیمه ای ویژه کارکنان و اعضای خانواده آنان می باشد ایشان در این بازدید علاوه بر معرفی فعالیتهای مرکز نیکوکاری در رابطه با طرح ها ، روند فعالیت ها و دیگر مسایل مربوط به حوزه کاری کار آفرینان در بخش های تولیدی توضیحاتی دادند .

محسن وليئي مدیرکل استان تهران نیز در طي اين بازديد ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام شده توسط این مرکز در خصوص ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش و لزوم راه اندازی چنین مراکزی که موجب توانمندسازی خانواده ها ی تحت پوشش می گردد اظهارکردند : رسیدگی به اشتغال ، مسکن و امور بیمه‌ای مددجویان و آموزش به آنان در اولویت کار برنامه‌های این نهاد قراردارد. و انجام چنین طرح ها یی نه تنها موجب افزایش اشتغال در جامعه وکاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از معضل بیکاری می گردد بلکه موجب اعتمادسازی درجامعه نیز خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان تهران ضمن تشکر از عملکرد وفعالیتهای مرکزنیکوکاری حامیان اندیشه رشاد برحمایت هرچه تمام تر ادارات ودستگاههای مرتبط از جمله حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از چنین طرح هایی تاکید داشتند.

IMG_4930 IMG_4886 IMG_4903 IMG_4775 IMG_4940 IMG_4935 IMG_3452 IMG_4989 IMG_4996

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *