اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
مقام معظم رهبری: بخش اصلی جهاد اقتصادی مسئله تولید ملی است و اگر ما توانستیم تولیدات داخلی را رونق دهیم مسئله تورم و اشتغال حل خواهد شد .

بازدیدفرماندار تهران از مرکز توانمندسازی واشتغال بانوان

آقای عیسی فرهادی فرماندار محترم تهران به همراه خانم سجادیان مشاور محترم فرماندار در امور بانوان روز یکشنبه ۲۳/۰۷/۱۳۹۶ با حضور در مرکز توانمند سازی و اشتغال بانوان از نزدیک با فعالیت ها و خدمات این مرکز آشنا شدند.
“مهوش صابری” مدیر مرکز توانمند سازی واشتغال بانوان ضمن اشاره به فعالیتهای در حال انجام در این مرکز از جمله تولید ترمه ، پوشاک ، کیف و کفش گفت : هدف ما از راه اندازی چنین مراکزی افزایش توانمندی بانوان درعرصه اشتغال ، همچنین بالابردن توان تولید در کشور می باشد. در این مرکز زنان سرپرست خانواده با گذراندن دوره های آموزشی با نحوه تولید محصول آشنا شده و بعد از آموزش درکارگاههای مختلفی که در این مرکز وجود دارد درمحیطی امن همراه با دریافت حقوقی مناسب مشغول به کارمی شوند.
فرماندار تهران نیز ضمن بازدید از قسمتهای مختلف این مرکز گفت : ارائه خدمات به شهروندان خصوصاً خانواده های آسیب دیده باید ملاک کار مسئولین باشد ولازم است چنین مراکز کارآفرینی واشتغال زایی که بانوان سرپرست خانواده همراه با امنیت اجتماعی و رضایت شغلی درآن مشغول به کار می باشند مورد حمایت قرار گیرند.
درادامه فرماندار تهران ضمن صحبت با تعدادی از کارگران درجریان روند تولید محصولات وارائه خدمات ازسوی این مرکز قرارگرفتند و افزودند: ضرورت خود کفایی و خود باوری و حرکت به سوی تولید محصولات بومی و حمایت از اشتغال زایی می بایست از مهمترین اهداف چنین مراکز تولیدی باشد.
آقای فرهادی از زحمات خانم صابری به عنوان فردی توانمند در حوزه کارآفرینی و فعالیت های صورت گرفته در این مرکز تقدیر و تشکر نمودند و همچنین اظهار امیدواری نمودند که با حمایت از کارآفرینان در ایجاد چنین مراکزی ، می توانیم در رشد و توسعه کشور سهیم باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *